Gyakran kérdezitek

Gyakran kérdezitek

Hogyan tudlak elérni Benneteket?

Bármikor kereshettek telefonon, Messengeren, vagy emailben. A lehető legrövidebb időn belül igyekszük válaszolni minden kérés és kérdés esetén, mint például az lenti témákkal kapcsolatban is. Az elérési lehetőségekről bővebben itt olvashatsz. 

Kövess minket Facebookon, Instagramon és Pinteresten is!

Meg tudom nézni személyesen a termékeiteket?

Fontos számunkra a közvetlen kapcsolat, ezért örülünk, ha személyesen tudtok válogatni. Hivatalos boltunk, üzletünk nincs, az alábbi két címen viszont van erre lehetőség, előzetes egyeztetés alapján, akár hétvégén, vagy ünnepnapokon is:

        • 1113 Budapest, Ibrahim utca 30-38 A (GPS-be beírhatod a „Természet Adta Kincsek” célpontot)
        • 2458 Kulcs, Hegyalja utca

Személyesen szeretnél válogatni, de nincs lehetőséged eljutni a fenti címekre? Ha Budapesten belül kérsz házhozszállítást és szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, a szállítás díja mindössze 1000 Ft.

Szeretnél válogatni de földrajzi akadálya van? Semmi gond, megmutatjuk a termékeket Messengeren.

Így mindenki azokat a kincseket tudja kiválasztani magának, amik a legjobban tetszenek neki.

A részleteket megtalálod az Átvétel, szállítás és fizetési lehetőségek oldalon.

Hogyan kaphatom meg a megrendelésemet?

Termékeinket át tudod venni személyesen, vagy csomagponton, valamint kérhetsz házhozszállítást.

A részleteket megtalálod az Átvétel, szállítás és fizetési lehetőségek oldalon.

Hogyan fizethetek?

A házhoz, vagy csomagpontba szállított csomagok esetén választhatod az online bankkártyás fizetést, vagy fizethetsz előreutalással. Utánvéttel nem tudsz fizetni.

Személyes találkozás esetén fizethetsz előreutalással, vagy készpénzzel.

A részleteket megtalálod az Átvétel, szállítás és fizetési lehetőségek oldalon.

Milyen akcióitok vannak?

Időszakos akcióink mindig vannak, ezekről a hírlevelünkre feliratkozott vásárlóink előbb értesülnek, az akció napjától pedig az oldalon is láthatók a részletek.

Többek között ezért is érdemes feliratkozni, de másért is: Miután feliratkozol hírlevelünkre, a következő vásárlásodnál küldünk egy apró ajándékot. Hírlevelünkkel nem spamelünk senkit, legtöbbször legújabb termékeinkről, írásainkról kapsz majd értesítőt, vagy ahogyan már említettük egy közeledő akcióról szólunk korábban, esetleg küldünk néhány fotót a ti és a mi alkotásainkról:)

Ugyancsak folyamatosan tart a „Küldj egy fotót akciónk, amiről részletesebben itt olvashatsz.

Természetesen, sőt, jobb is ha mindent tisztázunk a nagy nap előtt. Köszönőajándékok rendelése esetén nem is tudunk továbbmenni a részletek (grafika, határidők..) egyeztetése nélkül. Minden köszönőajándékunknál megtaláljátok a linket, amin keresztül elérhettek.  Esküvői termékeinkről itt olvashatsz bővebben.

Van-e lehetőség apró módosításokra egy-egy terméknél, hogy személyesebbé váljanak?

Örömmel vállalunk egyedi megrendeléseket, de termékfüggő az elkészülési idő, valamint az árazás is.

Viszonteladó vagyok, szívesen forgalmaznám a termékeiteket. Van rá lehetőség?

Van! Sőt, igyekszünk a termékeket minél szélesebb körben megismertetni az emberekkel, ezért ha Te is forgalmazod őket, közelebb kerülhetünk ehhez a célunkhoz.

Keress minket, hogy a részleteket pontosabban átbeszélhessük.

Két megrendelést adtam le egy napon, kétszer kell kifizetnem a szállítási díjat?

Nem, ha időben – még azon a napon – kapcsolatba lépsz velünk, összeolvasztjuk a rendeléseidet.

Gépeléskor elrontottam az email címemet / adataimat, és már megnyomtam a „Megrendelés” gombot. Mi a teendőm?

Küldj emailt, és manuálisan kijavítjuk az adatbázisban.

Módosítható a rendelésem?

Igen, ha a megrendelés napján emailt küldesz a módosításról.

Nem tetszik amit rendeltem, kicserélhetem másik termékre?

Igen, vedd fel velünk a kapcsolatot, és amennyiben lehetséges, megpróbáljuk megoldani a cserét. Mindezt garantálni nem tudjuk, de igyekszünk kielégíteni a vásárlók igényeit.

Nem azt kaptam, amit rendeltem, mit tegyek?

Reméljük sosem fordul ilyen elő, de mindenki hibázhat. Minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy azt kapd meg, amit rendeltél.

Van minimális rendelési érték?

Nincs. Annyit vásárolhatsz, amennyit szeretnél.

A termékek ára tartalmazza az ÁFA-t?

Igen, minden termék bruttó árban van megadva az oldalon.