Átvétel, szállítás és fizetési lehetőségek
Személyes átvétel
ingyenesHázhozszállítás Budapesten belül
1 000 FtCsomagpont
1 300 FtHázhozszállítás
2 100 FtIngyenes házhozszállítás
14 000 Ft fölöttRészletek
Személyesen könnyebb válogatni
Fontos számunkra a közvetlen kapcsolat, ezért amikor csak lehetőség van rá, támogatjuk a személyes találkozást. Így mindenki azokat a kincseket választhatja ki magának, amik a legjobban tetszenek neki.
Hivatalos boltunk, üzletünk nincs, az alábbi két címen viszont SZEMÉLYESEN válogathatsz és veheted át a termékeidet, akár hétvégén, vagy ünnepnapokon is, előre egyeztetett időpontban. Ebben az esetben semmilyen díjat nem számolunk föl:
1113 Budapest, Ibrahim u. 30-38.
2458 Kulcs, Hegyalja u. 39.
Amennyiben ezt a lehetőséget választod, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, Messengeren, vagy emailben, hogy időpontot egyeztethessünk.
Miután kiválasztottad a termékeidet és kiderült a végösszeg, ELŐRE UTALÁSSAL, vagy KÉSZPÉNZBEN tudsz fizetni.
SZEMÉLYESEN szeretnél válogatni, de nincs lehetőséged eljutni az fenti címekre?
Ha Budapesten belül kérsz HÁZHOZSZÁLLÍTÁST, és szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, a szállítás díja mindössze 1000 Ft.
Amennyiben ezt a lehetőséget választod, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, Messengeren, vagy emailben, hogy időpontot egyeztethessünk.
Miután kiválasztottad a termékeidet és kiderült a végösszeg, ELŐRE UTALÁSSAL vagy KÉSZPÉNZBEN tudsz fizetni.
Csomagodat küldhetjük Foxpost CSOMAGAUTOMATÁBA, ennek ára 1300 Ft.
A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL futárszolgálattal 2100 Ft.
Miután átadtuk a futárszolgálatnak a csomagodat, ők értesítenek a szállítás időpontjáról.
A futárszolgálat a kiszállítás napján email-ben és/vagy SMS-ben szintén értesítést küld neked a kiszállítás körülbelüli intervallumáról.
Amennyiben nem megfelelő az időpont, vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal és jelezd, hogy módosítani szeretnéd a kiszállítás időpontját. Sajnos a szállítás ideje alatt mi már nem tudunk segíteni.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK házhoz, vagy csomagpontba szállított csomagok esetén:
Választhatod az ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉST a rendelés leadásakor. A megrendelés véglegesítése után oldalunk átirányít a bank felületére, ahol a megfelelő adatok megadása után kifizetheted a végösszeget.
Amennyiben nem sikerül az online bankkártyás fizetés, javasoljuk, hogy előre utalással fizess.
Fizethetsz ELŐRE UTALÁSSAL a rendelés leadását követő 24 órában. A pontos végösszeget az emailben elküldött bankszámlaszámra tudod utalni.
Miután megérkezett az összeg a számlánkra, 12 órán belül emailben értesítünk. Ha nem kapsz visszaigazolást, az azt jelenti, hogy nem érkezett meg hozzánk az összeg. Ebben az esetben keress minket a “Kapcsolat” menüpontban felsorolt lehetőségek egyikén.
Ha nem tudod elutalni az összeget 24 órán belül, de igényt tartasz a termékeinkre, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, Messengeren, vagy emailben, és egyeztetünk egy újabb határidőt.
A bank felületén olvasható visszaigazolást javasoljuk, hogy fényképezd le, vagy mentsd el, hogy ha bármilyen probléma merülne fel, meglegyen az igazolás.
Ha bármi gondod merülne fel a fizetéssel kapcsolatban a tranzakció közben, vedd fel a kapcsolatot a bankoddal. Ha ott minden tisztázódott, keress minket, hogy megbizonyosodjunk, sikerült-e a rendelésed.
UTÁNVÉTTEL NEM tudsz nálunk fizetni, de biztosíthatunk róla, hogy a megrendelt termékeket garantáltan megkapod.
Tapasztalataink alapján a legtöbb ember az előző években szerzett (sajnos negatív) élményei miatt szeretne utánvéttel fizetni. Mi sosem kockáztatnánk meg a hírnevünket, így nem éri meg nekünk „meglógni”, ezt megígérjük.
Nem találtál választ a kérdésedre? Itt összegyűjtöttük és válaszoltunk a leggyakrabban feltett kérdéseitekre.
Minden megrendelésnél nagy hangsúlyt fektetünk a csomagolásra: újrahasznosítunk, nem pazarolunk és a lehető legkevesebb környezetre káros anyagot használjuk.
Titeket is arra kérünk, hogy a kibontást követően próbáljátok meg újrahasznosítani az amúgy szemétnek ítélt csomagolást, ezzel is csökkentve a világ hulladékmennyiségét.